عکسی که سوژه شد؛ افتضاح مدافع گران‌قیمت در نبرد مورینیو و گواردیولا

عکسی که سوژه شد؛ افتضاح مدافع گران‌قیمت در نبرد مورینیو و گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در دیدار های این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تاتنهام را شکست داده و پیروزی خوبی به دست بیاورد. سیتیزن ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارند و مدعی اول قهرمانی در این فصل از رقابت‌های پریمیرلیگ به حساب می‌آیند.

به گزارش فوتبالی، بازی میان تاتنهام و منچسترسیتی که به نوعی جدال ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا هم بود، دیداری حیثیتی برای این دو سرمربی که همواره با هم رقابت های جذاب و مختلفی داشته‌اند، به حساب می‌آمد و در نهایت مردان پپ گواردیولا موفق شدند با نتیجه 3 بر 0 مردان ژوزه مورینیو را شکست دهند و مربی پرتغالی متحمل شکست سنگینی در این بازی شد.

اما تصویری از این بازی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته، گل سوم منچسترسیتی به تاتنهام است که روی آن صحنه، داوینسون سانچز، مدافع گران قیمت و 42 میلیون پوندی تاتنهام مقابل ایلکای گوندوغان سُر خورد و سرنگون داشت و اصلا حرفی برای گفتن نداشت و نتوانست در صحنه‌ی گل سوم منچسترسیتی که نتیجه را تحقیر آمیز کرد، کاری از پیش ببرد. هواداران تاتنهام انتقادات زیادی را روانه این مدافع کرده‌اند چرا که با توجه به 42 میلیون پوندی که برای جذب او خرج شده، انتظارات را برآورده نمی‌کند.

1470