رئال مادرید 2-0 والنسیا؛ دو سوپرگل برای سه امتیاز

رئال مادرید 2-0 والنسیا؛ دو سوپرگل برای سه امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با گلهای زیبای بنزما و کروس با نتیجه دو بر صفر در مقابل والنسیا به پیروزی رسید و اختلاف پنج امتیازی خود با اتلتیکو (با دو بازی بیشتر) را حفظ کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از غلبه بر هوئسکا و ختافه در مقابل والنسیا نیز سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد. رئال که در بازی رفت در مستایا با نتیجه چهار بر یک شکست خورده بود، این بار تیم غالب میدان بود و همچون رقبایش یعنی اتلتیکو و بارسلونا این هفته را با پیروزی به اتمام رساند. در حقیقت رئال مادرید چاره ای به جز پیروزی در همه بازیهایش و انتظار برای لغزش اتلتیکو ندارد. تیم زیدان حالا باید منتظر بازی با وایادولید باشد و بعد از آن نیز نوبت بازی بسیار حساس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا خواهد بود که بازی رفت در برگامو برگزار خواهد شد.

به هر صورت زیدان و تیمش که این روزها مصدومان پرشماری دارند چاره ای جز کسب سه امتیاز در همه بازیهای لالیگا ندارند. تیم حق اشتباه ندارد و باید همه بازیهایش را ببرد. رئال مادرید تا جایی که می توانسته در این فصل امتیاز از دست داده و فعلا کوپن اشتباهات پر شده است. 

4125