بنزما با دیدن این صحنه به والنسیا سوپرگل زد؟

بنزما با دیدن این صحنه به والنسیا سوپرگل زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این هفته از رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود یعنی آلفردو دی استفانو به مصاف والنسیا رفته است. کریم بنزما در این بازی گل اول رئال مادرید را روی حرکتی زیبا به ثمر رساند. او از کنج بیرونی محوطه جریمه با شوتی زمینی و کات دار، دروازه‌ی والنسیا را در همان دقایق ابتدایی بازی گشود و رئال مادرید را پیش انداخت.

به گزارش فوتبالی، بنزما گل اول رئال مادرید مقابل والنسیا را در دقیقه 12 به ثمر رساند. اما دو دقیقه قبل، یعنی در دقیقه 10 بازی، او در آستانه‌ی تعویض قرار داشت و زیدان به ماریانو دیاز گفت که خودش را گرم کرده و آماده ورود به میدان کند اما بنزما دو دقیقه بعد با دیدن این صحنه گلزنی کرد و دروازه‌ی والنسیا را گشود.

علت این اتفاق این بود که کریم بنزما در دقیقه 9 بازی دچار مصدومیتی جزئی شد و ممکن بود که زیدان او را تعویض کند تا در آستانه‌ی بازی حساس مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا، بنزما دچار مشکل نشود و آماده باشد، اما کریم بنزما چند دقیقه بعد گلی دیدنی به ثمر رساند و به زیدان نشان داد که همچنان آماده است و مشکلی ندارد و در فرم خوبی قرار دارد تا تعویض کردن او در همان دقایق ابتدایی بازی کنسل شود.

1470