سیدجلال حسینی؛ مدافعی که قصد تمام‌شدن ندارد

سیدجلال حسینی؛ مدافعی که قصد تمام‌شدن ندارد

پایگاه خبری فوتبالی-  کاپیتان قرمزها در دقایق پایانی بازی مقابل پیکان دروازه این تیم را نجات داد تا مانع باز شدن دروازه پرسپولیس شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بازیکنان تیم فوتبال پیکان در لحظات پایانی بازی شانس این را داشتند تا روی خروج اشتباه حامد لک و برخورد با سعید آقایی به گل تساوی برسند اما کاپیتان سیدجلال حسینی فضای خالی پشت سر لک را پر کرده بود تا مانع گلزنی پیکانی ها شود.

سیدجلال حسینی که این فصل بیشتر از هر مهاجمی برای پرسپولیس گل‌زنی کرده است، در دقیقه 92 توانست با حضور جلوی خط دروازه پرسپولیس و در آستانه باز شدن دروازه این تیم، با واکنش خود مانع از دریافت گل تساوی و دریافت گل شود. با این موقعیت طلایی که پیکان روی جاگیری فوق العاده سیدجلال حسینی از دست داد، مانند سه بازی گذشته ، سهم سیدجلال حسینی مدافع باتجربه پرسپولیس در دست یابی به سه امتیاز بیشتر خود را نمایان خواهد کرد. 

 سیدجلال حسینی  نه‌تنها وظایف دفاعی‌اش را به درستی انجام می‌دهد، بلکه در کارهای ایستگاهی و ضربات سر هم آمادگی‌اش را به رخ رقبا می‌کشد. دو گل سه امتیازی پیاپی مقابل تراکتور و مس رفسنجان از این بازیکن و حالا نجات دروازه قرمزها مقابل پیکان در دقایق پایانی، اهمیت سیدجلال را برای تیم یحیی آشکار می‌کند. 

شاگردان یحیی گل محمدی با سه امتیازی که مقابل پیکان به دست آوردند علیرغم یک بازی کمتر به رده دوم جدول دست پیدا کرد و بالاتر از استقلال در جدول جای گرفت تا به قهرمانی نیم فصل نزدیک تر شود.

7655