رونالدو مقابل یاران طارمی به رکورد اینزاگی می‌رسد؟

رونالدو مقابل یاران طارمی به رکورد اینزاگی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس شب گذشته مقابل ناپولی در این هفته از رقابت‌های لیگ ایتالیا شکست خورد و کریستیانو رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کرده و خودی نشان دهد. یوونتوس در همین هفته به مصاف پورتو خواهد رفت و این بازی به میزبانی پورتو برگزار می‌شود و در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش فوتبالی، در بازی میان پورتو و یوونتوس، جدال طارمی و کریستیانو رونالدو در خط حمله دو تیم برای هواداران ایرانی فوتبال می‌تواند نکته‌ای جذاب و قابل توجه باشد. کریستیانو رونالدو اکنون در آستانه‌ی شکستن یک رکورد در یوونتوس است. او اگر مقابل ناپولی گلزنی می‌کرد، به این رکورد می‌رسید اما موفق به انجام این کار نشد و اکنون در بازی مقابل پورتو و در جدال با یاران مهدی طارمی، در صورتی گلزنی می‌تواند رکورد شکنی کند.

در واقع این رکورد که کریستیانو رونالدو در آستانه‌ی رسیدن به آن است، رکورد فیلیپو اینزاگی در یوونتوس است. اینزاگی پس از 165 بازی برای یوونتوس 89 گل به ثمر رساند و اکنون کریستیانو رونالدو تاکنون با انجام 116 بازی 88 گل در یووه به ثمر رسانده است و با گلزنی مقابل پورتو در بازی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند به رکورد تعداد گل های فیلیپو اینزاگی برسد.

1470