ترکیب رئال مادرید مقابل والنسیا اعلام شد؛ بازگشت کارواخال

ترکیب رئال مادرید مقابل والنسیا اعلام شد؛ بازگشت کارواخال

پایگاه خبری فوتبالی – ترکیب تیم رئال مادرید برای دیدار مقابل والنسیا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، از دقایقی دیگر و از ساعت ۱۸:۴۵ رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف والنسیا می‌رود. رئالی‌ها می‌توانند در صورت برد اختلاف خود را با اتلتیکو مادرید کاهش دهند. نکته مهم در ترکیب رئال مادرید بازگشت دنی کارواخال به ترکیب اصلی است.

ترکیب تیم رئال مادرید برای این دیدار به شرح زیر است: تیبو کورتوا - دنی کارواخال - ناچو - رافائل واران - فرلاند مندی - لوکا مودریچ - کاسمیرو - تونی کروس - مارکو آسنسیو - کریم بنزما - وینیسیوس جونیور.

در تیم والنسیا هم افراد زیر در زمین حضور پیدا خواهند کرد: ژائومه – کوریا – پائولیستا – فرو – گایا – واس – راسیچ – سولر – گوئدس – گومز – وایخو

رئال مادرید تا قبل از بازی مقابل والنسیا با ۴۶ امتیاز از ۲۲ بازی در رده سوم قرار گرفته. آن‌ها البته یک بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید صدر جدولی دارند اما ۸ امتیاز هم کمتر از آن‌ها دارند. در صورت برد یا مساوی، رئال مادرید می‌تواند بالاتر از بارسلونا قرار گیرد.

در سمت مقابل هم والنسیا که با ۲۴ امتیاز از ۲ بازی در رده دوازدهم قرار گرفته می‌تواند در صورت برد بالاتر از بیلبائو و لوانته قرار گیرد. هرچند که آن‌ها پس از پایان بازی مقابل رئال، ۲ بازی بیشتر از بیلبائو و لوانته خواهند داشت.

1101