با اعلام باشگاه؛ اوپامکانو رسما به بایرن مونیخ پیوست

با اعلام باشگاه؛ اوپامکانو رسما به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که با پرداخت رقم ۴۲.۵ میلیون یورو رسما دایو اوپامکانو را از باشگاه لایپزیش خریداری کرده است.
به گزارش فوتبالی، بایرن برای خرید این مدافع با باشگاه‌های بزرگ اروپایی در رقابت بود و اوپامکانو با امضای پیش قراردادی رسما در تابستان سال آینده به این تیم ملحق خواهد شد. باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، رئال مادرید و یوونتوس از جمله تیم‌هایی بودند که به این بازیکن ۲۲ ساله لینک شده بودن اما او تصمیم گرفت که آینده خود را با فاتحان شش گانه امسال ادامه دهد. باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای رسما این انتقال را تایید کرده است. در این بیانیه آمده: " دایو اوپامکانو ( ۲۲ ساله از لایپزیش ) از تاریخ اول جولای ۲۰۲۱ رسما به عضویت تیم بایرن مونیخ در خواهد آمد. این مدافع و رکوددار عنوان قهرمانی در لیگ آلمان قراردادی ۵ ساله تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ به امضا رساندند. "
حسن صالح حمیدزیج، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، اضافه کرد: " ما خوشحال هستیم که توانستیم در رقابت جذب دایو اوپامکانو برای باشگاه بایرن موفق شویم. دایو عضو بسیار مهمی از تیم ما در سال‌های آتی خواهد بود و ما از این موضوع اطمینان خاطر داریم. "

۱۸۱۱