آبشک: مقابل شهر خودرو محکوم به پیروزی بودیم

آبشک: مقابل شهر خودرو محکوم به پیروزی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل شهر خودروی مشهد تأکید کرد، شاگردان نکونام در این بازی محکوم به پیروزی بوده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد آبشک درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو در اهواز گفت: ما در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست دادیم و در بازی با شهر خودرو محکوم به برد بودیم. این بازی برای ما حساسیت زیادی داشت و باید با گرفتن سه امتیاز جایگاه‌مان را در جدول بهتر می‌کردیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. ما در نیمه اول دو گل زدیم و در ادامه هم بازی را کنترل کردیم، هر چند که می‌توانستیم باز هم گل بزنیم، ولی مسئله مهم گرفتن سه امتیاز بود که آن را به دست آوردیم.

وی در مورد شکست‌ناپذیری فولاد در بازی‌های خانگی تصریح کرد: خوشبختانه در خانه شکست نخوردیم که این برای ما امتیاز مثبتی است، البته در نیم‌فصل اول چند امتیاز حساس از دست دادیم که باید در نیم‌فصل دوم جبران کنیم. در نیم‌فصل اول تا حدودی هم بدشانس بودیم، در غیر این صورت رتبه بهتری به دست می‌آوردیم.

آبشک در پاسخ به این پرسش که «آیا فولاد می‌تواند در این فصل مدعی کسب سهمیه آسیا یا قهرمانی در لیگ برتر باشد؟»، خاطر نشان کرد:‌ در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و صحبت در مورد قهرمانی یا کسب سهمیه زود است. هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم و در نهایت هم رتبه‌‌ای به دست بیاوریم که در شأن فولاد و مردم خوزستان باشد.

هافبک فولاد در ارتباط با اینکه آیا آنها می‌توانند در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند، تصریح کرد: ما در مرحله پلی‌آف باید با العین امارات روبه‌رو شویم که این یک بازی مهم و سرنوشت‌ساز است. مطمئناً اعضای کادر فنی ما هم از حالا لعین را رصد می‌کنند و هدف‌مان چیزی جز شکست دادن این تیم نیست تا به مرحله گروهی راه پیدا کنیم.

7474