انگیزه روستایی جوان مقابل تیم سابقش

انگیزه روستایی جوان مقابل تیم سابقش

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پیکان برای تقابل با پرسپولیس از انگیزه‌های زیادی برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، پیکانی ها در حالی خود را برای دیدار برابر پرسپولیس آماده می کنند که امیر روستایی مهاجم جوان این تیم برای بازی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی از انگیزه های ویژه ای برخوردار است، ر روستایی، مهاجم جوان پیکان که بعد از صعود قرمزها به فینال لیگ قهرمانان آسیا و در نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شد، ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی از پرسپولیس به پیکان رفت. 

امیر روستایی یکی از خریدهای خوب پیکان در نقل و انتقالات بود. او که با حضور مهدی تارتار در جمع خودروسازان از پرسپولیس به طور قرضی به پیکان رفت، همواره به عنوان یارثابت برای تیمش به میدان رفته است. او در این فصل بدشانسی های زیادی در امر گلزنی آورد و اگر این بدشانسی ها گریبانگیر مهاجم جوان پیکانی ها را نمی گرفت شاید الان در کورس آقای گلی یکی از مدعیان بود.

از اردوی پیکانی ها خبر می رسد طی روزهای گذشته اعضای تیم پیکان و به خصوص کادرفنی سعی کردند روستایی را از نظر روحی و روانی آماده کنند تا این بازیکن بتواند با انگیزه بیشتر مقابل تیم سابقش به میدان رفته و مانند همیشه در خط حمله برای این تیم تاثیرگذار باشد.

مهاجم سابق پرسپولیس حالا در شرایطی به دیدار با تیم سابقش در هفته پانزدهم  رسیده که می خواهد شایستگی های خود را بیش از پیش به کادر فنی قرمزها نشان دهد تا در پایان فصل به پرسپولیس برگردد. او انگیزه زیادی دارد تا در بازی امروز بتواند دومین گل فصل را به ثمر برساند و برای پیکانی ها در خط حمله مثمرثمر باشد.

آنچه که مسلم است امیر روستایی توانسته در همین مدت کوتاه آمادگی خوب خودش را به کادرفنی پیکان نشان دهد و این مساله را نیز به نحوی به رخ کادرفنی پرسپولیس بکشاند که اجازه دادند به شکل قرضی به تیم سابق خودش برگردد.

تقابل روستایی مقابل مدافعان آماده این روزهای پرسپولیس می تواند یکی از نکات جذاب بازی امروز دو تیم باشد.

7655