رییس هیات مدیره پرسپولیس: پول بودیمیر کامل پرداخت شده است

رییس هیات مدیره پرسپولیس: پول بودیمیر کامل پرداخت شده است

پایگاه خبری فوتبالی- رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پول بودیمیر را پرداخت کردیم و مشکلی برای نقل و انتقالات وجود نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ماجرای مطالبات ماریو بودیمیر به یکی از چالش‌های ماه‌های اخیر باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

چند روز پیش بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شکایت این مهاجم کروات بسته شده اما باشگاه در تلاش است تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات این مشکل را حل کند.

همچنین باشگاه در خبری دیگر، پرداخت قسمتی از مطالبات بودیمیر را تایید کرد اما همچنان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به یکی از نگرانی‌های اصلی پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است.

در همین راستا مجید صدری در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات این بازیکن اظهار داشت: مطالبات بودیمیر به طور کامل پرداخت شده و تنها منتظر دریافت تاییدیه این پرداخت از سوی این بازیکن و وکیلش هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه هواداران نگران بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی تا زمان باز شدن این پنجره هستند، اضافه کرد: ما این پول را پرداخت کردیم و جای نگرانی نیست. این پول پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالاتی در زمان مشخص باز خواهد شد.

7474