خانه تکانی فکری در اینستاگرام؛ خبری در راه است؟

خانه تکانی فکری در اینستاگرام؛ خبری در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی- شکست استقلال به سپاهان محمود فکری را در موقعیت ویژه‌ای قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، فکری که بعد از نمایش ضعیف تیمش مقابل سپاهان، حاضر نشد به سوالهای خبرنگاران پاسخ دهد و کنفرانس خبری را به حالت قهر ترک کرد، احتمالا در جریان این موضوع قرار گرفته که فضای مجازی شدیدا علیه اوست و برخی کانال‌‌های طرفداری استقلال خواهان جدایی او از تیمشان در اسرع وقت شده‌اند.

در شرایطی که حجت نظری سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال، روز جمعه ضمن حمایت از محمود فکری اعلام کرد او تا هر زمانی که دوست داشته باشد، می‌تواند در استقلال بماند، به نظر می‌رسد جو به وجود آمده علیه سرمربی استقلال در 24 ساعت گذشته باعث یک تصمیم ناگهانی از سوی حاج محمود شود.

فکری در اولین قدم، صفحه اینستاگرامش را آب و جارو کرده! و خبری از صفحه رسمی باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم در بین کسانی که او صفحه‌شان را فالو می‌کند، نیست.

سرمربی استقلال در حال حاضر فقط 12 نفر را دنبال می‌کند که علی نظری جویباری، سعید لطفی، محمد نوازی، وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده چهره‌های فوتبالی این فهرست 12 نفره را تشکیل می‌دهند.

حالا باید دید این اقدام فکری به منزله تایید اخباری است که درباره جدایی احتمالی او از استقلال منتشر شده یا اینکه او به همکاری‌اش با استقلال ادامه خواهد داد.

1984