شاکری: قلعه‌نویی گفت کاری نکردید که شادی می کنید

شاکری: قلعه‌نویی گفت کاری نکردید که شادی می کنید

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: با این امکانات و بودجه حیف است که گل گهر سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، یونس شاکری در خصوص برد دیروز گل گهر مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: حیف است که نساجی در این شرایط قرار گرفته، یک تیم خوب و مردمی است. البته دیروز زمین شرایط خوبی نداشت. بازی سخت و حیاتی هم برای ما و هم برای نساجی بود. خدا را شکر توانستیم ببریم و به جمع مدعیان برگردیم. یک بازی کمتر داریم و اگر در آ‌ن خوب نتیجه بگیریم شرایطمان عوض می‌شود و نیم فصل را به خوبی تمام می‌کنیم.

مهاجم گل گهر سیرجان در مورد این که خط حمله این تیم برخلاف ابتدای فصل در هفته‌های اخیر افت کرده، گفت: به هر حال تیم‌های دیگر آنالیز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، می‌دانند که بازیکنان و تیم ما چه شرایطی دارند. شاید در اول فصل حساب ویژه‌ای روی گل‌گهر باز نمی‌کردند اما الان با آنالیزها گلزنی برایمان سخت شده است.

وی افزود: شانس ما هر چه هم می‌زنیم دروازه‌بان‌های مقابلمان دروازه‌بان هفته می‌شوند. هفته گذشته دروازه‌بان مسجدسلیمان بود. این هفته هم فکر می‌کنم دروازه بان نساجی باشد. خطیر دیروز نمره خوبی داشت، دو توپ خیلی خوب از من گرفت و شوت‌های در چارچوب زیادی داشتیم که آنها را مهار کرد.

شاکری در مورد این که گل گهر بعد از چند هفته ناکامی، الان در روند خوب نتیجه‌گیری قرار گرفته، اظهار داشت: بعد از این که سایپا را بردیم شرایطمان خوب شد. مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی هم برای برد به زمین رفتیم. همه تیم‌ها مقابل ما دفاعی بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و چشم به ضدحمله‌ها دارند. در تیم ما همه بازیکنان پاسور هستند و حفظ توپ عالی داریم اما چون حریفان دفاعی بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند کارمان سخت می‌شود. با این حال فکر می‌کنم این هفته یک بازی خیلی خوب مقابل پرسپولیس را شاهد باشیم که برای ما بازی آخر نیم‌فصل است.

مهاجم تیم گل گهر سیرجان در خصوص تقابل با پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و همیشه مدعی بوده، ولی ما هم گل‌گهر هستیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد این که در بازی روز گذشته باز هم مشکل داوری برای گل‌گهر وجود داشت گفت: بهتر است در مورد داوری صحبت نکنم. چون روی تیم ما حساس شده‌اند و هر اتفاقی بیفتد شاید منجر به محرومیت شود.

شاکری در مورد این که آیا پنالتی نساجی درست بود، عنوان کرد: در آن صحنه بهنام برزای می‌گفت اصلاً برخوردی نداشتم. به هر حال تصمیم داور بوده که گرفته و دیگر نمی‌توان آن را برگرداند. خدا را شکر بازی را بردیم و مهم 3 امتیاز بود.

مهاجم گل گهر سیرجان در مورد شادی بازیکنان بعد از بازی در رختکن و واکنش امیر قلعه نویی نسبت به این ماجرا اظهار داشت: امیر قلعه‌نویی گفت شادی نکنید. بعد از بازی سایپا هم که بردیم همین را گفت. او گفت شما کاری انجام نداده‌اید، باید بالاتر از این بروید و بعد شادی کنید.

وی در خصوص این که آیا امسال گل گهر می‌تواند به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند، گفت: ما پله به پله بالا می‌رویم و هر چه قسمت باشد همان می‌شود. هر بازی برایمان فینال است، الان نباید در این مورد صحبت کنیم. گل گهر سال دوم لیگ برتر خودش را تجربه می‌کند و نباید توقع مردم را بالا ببریم اما تلاش می‌کنیم تیم آسیایی شود. با این امکانات و بودجه حیف است که گل گهر آسیایی نشود.

شاکری در پاسخ به این سوال که چه زمانی به روند خوب گلزنی خودش برمی‌گردد، عنوان کرد: دو هفته است گل نزده‌ام. البته دیروز از بدشانسی توپ‌های من وارد دروازه نشد. هفته قبل هم دروازه‌بان حریف توپ خوبی را از من گرفت اما امیدوارم خدا کمک کند و در بازی‌های بعدی جبران کنم.

مهاجم گل گهر در مورد گلزنی منشا و بازگشت او به جمع مدعیان آقای گلی لیگ برتر گفت: او در چند بازی گل نزد و از نظر روحی خراب بود. شرایط برایش سخت شده بود اما دیروز گل زد و خوشحالیم که به جمع مدعیان آقای گلی برگشته، امیدواریم منشا همین روند را حفظ کند و به شرایط خوب گذشته‌اش برگردد.

7474