کومان پس از برد: حالا با اعتماد به نفس مقابل پاریسی‌ها بازی می‌کنیم

کومان پس از برد: حالا با اعتماد به نفس مقابل پاریسی‌ها بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم بارسلونا پس از برد پرگل شاگردانش مقابل آلاوز با نتیجه ۵-۱ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او اعلام کرده حالا با این برد آن‌ها اعتماد به نفس خوبی گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: تیم ما عالی کار کرد و حالا اعتماد به نفس داریم تا بتوانیم پاری سن ژرمن را شکست دهیم. می‌دانیم که مقابل تیم قدرتمندی در دفاع یعنی آلاوز کار کردیم. آن‌ها مصدومین زیادی داشتند اما ما هم داشتیم. ما در حال حاضر در فرم خوبی به سر می‌بریم و چند برد پیاپی خوب کسب کرده‌ایم. اعتماد به نفس خوبی داریم.

مسی در بازی شب گذشته ۲ گل زد و فاصله خود را با سوارز در جدول آقای گلی کاهش داد. کومان می‌گوید: مسی نقش بسیار مهمی دارد. او در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد. می‌دانیم که او چه تاثیری دارد و از مدت ها پیش این تاثیرگذاری را داشته. او تمرکز دارد و خوشحال است. با او همه چیز آسان می‌شود.

سرمربی تیم بارسلونا شب گذشته به موریبای ۱۸ ساله میدان داد تا این بازیکن در زمین قرار بگیرد هرچند که او روی گل آلاوزی‌ها مقصر بود. کومان در این رابطه می‌گوید: او توپی را از دست داد که نباید از دست می‌رفت. او باید بهتر عمل کند.

1101