سرمربی اسپتزیا پس از شکست میلان: بهترین بازی زندگی‌ام بود!

سرمربی اسپتزیا پس از شکست میلان: بهترین بازی زندگی‌ام بود!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم اسپتزیا در میان ناباوری همه توانست میلان صدرنشین را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. بردی که وینچنزو ایتالیانو، سرمربی اسپتزیایی‌ها آن را بهترین بازی تمام دوران حرفه‌ایش می‌داند.

به گزارش فوتبالی، وینچنزو ایتالیانو، سرمربی تیم اسپتزیا پس از برد مقابل میلان به خبرنگاران گفت: قطعا بهترین بازی تمام دوران کاری‌ام بود. مخصوصا به این دلیل که مقابل تیم بسیار قدرتمندی چون میلان قرار گرفتیم. مشاهده بازی بازیکنانم از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ به همراه شدت و قدرت مناسب واقعا رضایت بخش است. همه می‌خواهند تاثیر گذار باشند و به یکدیگر کمک کنند. این برتری روحیه ما را به شدت افزایش می‌دهد زیرا چنین نمایشی مقابل یک تیم مثل میلان فراموش نشدنی است. ۳ امتیاز را کسب کردیم و به کارمان ادامه می‌دهیم زیرا هر امتیازی با ارزش است و هر کسی می‌داند که هدف ما در این فصل چیست.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند ایتالیانو قرار است فصل آینده به جای دی زربی روی نیمکت ساسولو بنشیند. او در این رابطه می‌گوید: در حال حاضر فکر می‌کنم زود است که درباره آینده صحبت کنیم. ما در نیمه فصل هستیم و تمرکزکان روی رسیدن به اهداف است. مالکین جدید باشگاه به تازگی رسیده‌اند و باید برنامه آن‌ها برای آینده را بدانیم.

1101