قابی ماندگار از افسوس زلاتان در شب لغزیدن از صدر

قابی ماندگار از افسوس زلاتان در شب لغزیدن از صدر

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه‌ی دیدار های این هفته از سری آ ایتالیا، میلان با نتیجه دو بر صفر مقابل اسپتزیا شکست خورد و اکنون اگر اینتر بازی خود مقابل لاتزیو را با پیروزی پشت سر بگذارد، صدرنشین سری آ می‌شود و در واقع جای میلان را می‌گیرد و کار روسونری‌ها را برای قهرمانی سخت میکند.

به گزارش فوتبالی، اینتر با آنتونیو کونته در فصل گذشته دوم شد و تنها یک امتیاز کمتر از یوونتوس قهرمان گرفته بود اما اکنون با لغزش میلان شانس خوبی برای صدرنشینی خواهد داشت و میتواند در این فصل به رویایی که سال هاست از آن دور مانده برسد و با ادامه‌ی روند خوب خود قهرمان سری آ شود.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدرنشینی روسونری‌ها بسیار موثر بوده است. اما او در این شب که میلان شکست خورد نتوانست کار خاصی را زا پیش ببرد. او که در آستانه‌ی 40 سالگی قرار دارد همچنان خود را جوان می‌داند و باید دید که تا چه زمانی به فوتبال خود ادامه خواهد داد. تصاویر حسرت خوردن او در این شب جلب توجه می‌کرد چرا که این ها شاید آخرین فرصت های او برای قهرمانی در دوران حرفه‌ای بود به عنوان بازیکن باشند.

1470