عکس؛ دست به یقه شدن هالند با بازیکن هوفنهایم

عکس؛ دست به یقه شدن هالند با بازیکن هوفنهایم

پایگاه خبری فوتبالی - روند ضعیف دورتموند در این فصل با تساوی 2-2 در مقابل هوفنهایم در بعد از ظهر شنبه ادامه پیدا کرد. زردپوشان در دقیقه 24 از طریق سانچو گلزنی کردند اما هوفنهایم با گلهایش بازی را برگرداند.  دبور و ببو گلهای هوفنهایم را به ثمر رساندند.  در نهایت دورتموند با گل هالند کار را به تساوی کشاند و از شکست گریخت. 

به گزارش فوتبالی، گل هالند البته در شرایطی جنجالی به ثمر رسید. در حالی که هوفنهایم صاحب توپ بود، دبور مصدوم شد. آنها به جای آن که توپ را به اوت بزنند، بازی را ادامه دادند اما به نظر می رسد که تصمیم اشتباهی گرفتند چرا که هالند توپ را قطع کرد، یک مدافع را جا گذاشت و گلزنی کرد. استفان پوش از حرکت بازیکن نروژی به هیچ وجه خوشحال نبود. مدافع اتریشی مستقیم به سمت هالند حرکت کرد و با خشم با مهاجم نروژی دست به یقه شد.  هالند نیز در جوابش او را هل داد. 

در نهایت این گل پذیرفته شد. به نظر می رسد که اقدام پوش نیز کاملا اشتباهی بود چرا که هیج کدام از هم تیمی هایش از او حمایت نکردند چرا که آنها هم می دانستند که هالند تقصیری نداشته است.  در حقیقت بازیکنان هوفنهایم می توانستند در زمان مصدومیت دبور، توپ را به اوت بزنند اما این کار را نکردند و هالند نیز از فرصت استفاده کرد.  مصدومیت دبور جدی نبود و به بازی ادامه داد.

هالند بدین ترتیب گل شماره 23 خود را در این فصل به ثمر رساند.  

4125