طارمی با گل به استقبال کریستیانو رونالدو می‌رود!

طارمی با گل به استقبال کریستیانو رونالدو می‌رود!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، پورتو به تساوی دو بر دو مقابل بوآویستا رسید. در این بازی مهدی طارمی موفق شد گل اول پورتو را به ثمر رسانده و عملکرد خوبی داشته باشد. در واقع او با گلزنی به تیمش کمک کرد تا بتواند نتیجه را برگرداند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی پورتو ابتدا با نتیجه دو بر صفر از بواویستا عقب افتاد و پس از آن در ادامه‌ی کار توانست نتیجه را جبران کرده و دو گل به ثمر برساند و حتی فرصت به ثمر رساندن گل سوم و پیروزی و کسب سه امتیاز را هم داشت اما بازیکن پورتو، سرجیو اولیویرا، پنالتی خود را در دقیقه 85 از دست داد تا نتیجه همان دو بر دو بماند. مهدی طارمی گل او پورتو را در دقیقه 54 به ثمر رساند و به نوعی استارت کامبک پورتو را زد.

چهارشنبه شب، پورتو و یوونتوس به میزبانی پورتو به مصاف هم خواهند رفت و دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. رونالدو در بازی این هفته خود در سری آ مقابل ناپولی باخت و گلزنی نکرد اما مهدی طارمی در لیگ پرتغال گلزنی کرد و با روحیه‌ای خوب به مصاف یووه می‌رود و باید دید که عملکرد او در این بازی حساس چگونه خواهد بود.

1470