اسپتزیا 2-0 میلان؛ مشت غیرمنتظره به صورت پیولی

اسپتزیا 2-0 میلان؛ مشت غیرمنتظره به صورت پیولی

پایگاه خبری فوتبالی - میلان به شکل غیرمنتظره ای در مقابل اسپتزیا با نتیجه دو بر صفر شکست خورد، تیمی که تا قبل از بازی به منطقه سقوط نزدیک بود و حالا با غلبه بر صدرنشین ایتالیا توانسته شگفتی سازی کند.

به گزارش فوتبالی، میلان با توجه به ناکامی یوونتوس، فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر اسپتزیا با رقبا فاصله بگیرد و به سمت قهرمانی در لیگ ایتالیا تلاش کند اما گلهای ماجوره و باستونی در نیمه دوم باعث شد تا روسونری ها شکست غیرمنتظره ای را تجربه کنند. بدین ترتیب میلان با این شکست 49 امتیازی ماند و اینتر فرصت خوبی دارد تا با کسب سه امتیاز در بازی بعدی خود به صدر جدول برسد و بدین ترتیب کونته می تواند تنور رقابت را داغ کند و ضربه محکمی را به پیولی و تیمش بزند. هواداران میلان به شدت منتظر نتیجه بازی اینتر و لاتزیو خواهند بود چرا که ممکن است که صدر جدول را به رقیب دیرینه واگذار کنند. 

به هر صورت به نظر می رسد که در حالی که در لیگ هایی نظیر انگلیس و اسپانیا اختلاف صدرنشین با بقیه تیم ها زیاد شده، لیگ ایتالیا این روزها غیرمنتظره ترین لیگ در میان لیگ های بزرگ اروپا باشد که میلان، اینتر ، یووه و ... همگی شانس قهرمانی را دارند و باید دید که چه کسی می تواند جام را بالای سر ببرد.

4125