رونالدو با شکست به استقبال مهدی طارمی می‌رود

رونالدو با شکست به استقبال مهدی طارمی می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در بازی خود در این هفته از رقابت‌های سری آ با نتیجه یک بر صفر مغلوب ناپولی شد و در واقع بیانکونری‌ها این شکست را در خانه حریف و در هفته‌ای که منتهی به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست، متحمل شدند. یوونتوس، چهارشنبه شب دیدار رفت خود مقابل پورتو را در حالی که میهمان خواهد بود، برگزار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به احتمال زیاد، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو که در این تیم پرتغالی عملکرد خوبی داشته، در بازی این تیم مقابل یوونتوس در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و در واقع با کریستیانو رونالدو روبرو خواهد شد. فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، بازی خود مقابل ناپولی را با شکست به پایان رساند و اکنون با باخت در سری آ به استقبال مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد رفت.

گفتنی است که آخرین باری که رونالدو و مهدی طارمی با هم رو در رو شدند به جام جهانی 2018 روسیه و بازی میان ایران و پرتغال در گروه دوم رقابت‌ها بر می‌گردد که آن بازی یک بر یک مساوی شد و پرتغال از گروه صعود کرد. در آن بازی رونالدو عملکرد خوبی نداشت و یک پنالتی را از دست داد و مهدی طارمی هم موقعتی حساس را در دقایق پایانی بازی از دست داد.

1470