تحقیر شدن مدافع تاتنهام در مقابل هافبک آلمانی منچسترسیتی

تحقیر شدن مدافع تاتنهام در مقابل هافبک آلمانی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی شنبه توانست با پیروزی دیگری در مقابل تاتنهام به فرم خوبش ادامه بدهد و با جدیت به سمت قهرمانی لیگ انگلیس حرکت کند.

به گزارش فوتبالی، تیم پپ گواردیولا با پنالتی رودر با یک گل برتری به نیمکت رفت. گوندوگان توانست از هویبیرگ پنالتی بگیرد و هافبک اسپانیایی ضربه را به گل تبدیل کرد.  گوندوگان در نیمه دوم گل دوم را زد و برتری را تکمیل کرد. هافبک آلمانی توپ را از رحیم استرلینگ گرفت و شوتش وارد دروازه هوگو لوریس شد. گوندوگان گل سوم را در حالی به ثمر رساند که داوینسون سانچز را کاملا تحقیر کرد. در حقیقت او روی ارسال بلند ادرسون صاحب توپ شد و سانچز را کاملا محو کرد. بازیکن سابق دورتموند حریفش را کاملا تحقیر کرد و کار تیم مورینیو را یکسره کرد. داوینسون حتی تلاش کرد که با سرش شیرجه بزند و جلوی شوت گوندوگان را بگیرد اما موفق نبود.

منچسترسیتی هر شانزده بازی اخیرش را با پیروزی پشت سر گذاشته و با تیم دوم لیگ انگلیس هفت امتیاز اختلاف دارد. تاتنهام نیز با هفده امتیاز اختلاف با صدر جدول در حال حاضر در رتبه هشتم قرار دارد. تیم ژوزه مورینیو که در شروع فصل به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شده بود حالا چهار امتیاز از منطقه کسب سهمیه چمپیونزلیگ فاصله دارد و حال و روز خوشی ندارد.

4125