ناپولی 1-0 یوونتوس؛ سقوط پیرلو و رونالدو در خانه مارادونا

ناپولی 1-0 یوونتوس؛ سقوط پیرلو و رونالدو در خانه مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی به مصاف هم رفتند. این بازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ناپولی یعنی همان ورزشگاه دیگو مارادونا برگزار شد که پس از درگذشت او، این استادیوم به نام او تغییر نام داده بود.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از رقابت‌های سری آ به نظر می‌رسد که کار بیانکونری‌ها برای تکرار قهرمانی های پیاپی خود بسیار سخت شده است، چرا که آن‌ها پایین تر از اینتر و میلان قرار گرفته‌اند و با این شکست ها، رفته رفته کار آن‌ها سخت تر می‌شود چرا که به نظر می‌رسد که تیم های میلانی قصد شکست ندارند و عملکرد بهتری را نسبت به یووه از خود ارائه می‌دهند.

در این بازی کریستیانو رونالدو نتوانست کاری را از پیش ببرد و یووه شکست یک بر صفر مقابل ناپولی را پذیرفت. تک گل ناپولی را اینسینیه به ثمر رساند. او که در بازی مقابل یووه در سوپرکاپ ایتالیا عملکرد ضعیفی داشته بود و یک پنالتی را هم خراب کرده بود، در این بازی پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا ناپولی بتواند یوونتوس را شکست دهد.

در هر صورت کار بیانکونری‌ها برای رسیدن به صدر جدول سخت شده است و باید دید که آندره آ پیرلو و کریستیانو رونالدو در هفته‌های آینده به چه شکل عمل خواهند کرد.

1470