عکس؛ کودکی دوست جدید مسی در بارسلونا با چمپیونزلیگ!

عکس؛ کودکی دوست جدید مسی در بارسلونا با چمپیونزلیگ!

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو گونزالز لوپز، ملقب به پدری، بازیکن 18 ساله‌ی حال حاضر بارسلوناست که پست تخصصی او هافبک هجومی است. او تبدیل به دوست صمیمی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، در باشگاه بارسلونا شده است. به طوری که مسی در تمرینات و در طول بازی با پدری گرم گرفته و با او ارتباط برقرار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته، دوستان صمیمی لیونل مسی مانند لوئیس سوارز، بارسلونا را ترک کردند و او از این بابت از دست مدیران بارسلونا ناراحت شد. اما فوق ستاره آرژانتینی با افراد جدیدی از هم‌تیمی هایش صمیمی شد که یکی از آن‌ها پدری بود. این بازیکن که بسیار جوان است، آینده‌ی درخشانی دارد و اکنون عملکرد خوبی در جمع آبی و اناری پوشان دارد.

پدری در تیم جوانان لاس پالماس و همچنین در آکادمی یوونتوس بوده است و در آن زمان با یکی از کاپ های چمپیونزلیگ این تیم، عکس یادگاری گرفته است. او همچنین در تیم های رزرو تیم ملی اسپانیا، به میدان رفته است و هافبک آینده داری برای تیم ملی اسپانیا به حساب می‌آید.

باید دید که بارسلونا در بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن به چه شکل عمل خواهد کرد و اوضاع برای آن‌ها در این فصل از چمپیونزلیگ چگونه خواهد بود.

1470