رونالدو در سفر به ناپل چه چیزی به دست راستش بسته بود؟

رونالدو در سفر به ناپل چه چیزی به دست راستش بسته بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، با ناپولی بازی می‌کند و به همین علت به شهر ناپل ایتالیا سفر کرده است چرا که تیم ناپولی مربوط به این منطقه بوده و بازیکنان و اعضای بیانکونری‌ها برای بازی خود راهی این سفر شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، معمولا تیپ و سر و وضع بازیکنان معروف و مطرح دنیای فوتبال در سفر های مختلفی که برای بازی فوتبال یا برای تفریح می‌روند، مورد توجه قرار گرفته و سوژه‌ی برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌شود. اکنون تیپ جالب رونالدو هم که با لباس های رسمی یوونتوس و کاپشن این تیم به ناپل رفته، مورد توجه قرار گرفته است. کریستیانو رونالدو روی دست چپ خود یک ساعت بسته که طبیعی است چرا که او همواره با ساعت های مختلفی در مراسم های متفاوت دیده می‌شود. اما فوق ستاره پرتغالی به دست راست خود یک دست‌بند آبی بسته است که طرح خط دار سفید روی آن وجود دارد و یک لوگوی سفید هم روی آن قرار گرفته است که مربوط به اسپانسر کریستیانو رونالدوست و بدین ترتیب با پوشیدن این برند و دست بند، تبلیغاتی هم انجام داده است!

کریستیانو رونالدو راه های زیادی برای کسب درآمد دارد و یکی از جالب‌ترینِ این راه ها همین پوشش او و برند هایی است که استفاده می‌کند.

1470