حقیقی در لیست ۱۸ نفره گل گهر هم نبود

حقیقی در لیست ۱۸ نفره گل گهر هم نبود

پایگاه خبری فوتبالی- گلر با سابقه گل گهر حالا دیگر در لیست این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان که ابتدای فصل و با نظر مستقیم امیر قلعه نویی و کادر فنی به این تیم پیوست پس از نیمکت نشینی در بازی های گذشته حالا دیگر در لیست 18 نفره این تیم هم قرار نمی گیرد.

گل گهر سیرجان امروز در حالی به مصاف نساجی رفت  که تیم امیر قلعه نویی از مهرداد بشاگردی در ترکیبش به عنوان دروازه بان اول استفاده کرد و با احتساب بازی امروز این برای سومین بار پیاپی است که گل گهری ها از علیرضا حقیقی در ترکیب شان استفاده نمی کنند و به جای این دروازه بان امیر قلعه نویی از مهرداد بشاگردی درون دروازه استفاده می کند.

این بازی یک تفاوت عجیب با بازی های گذشته گل گهر داشت و این بار امیر قلعه نویی در این بازی نام حقیقی را حتی در لیست 20 نفره گل گهری ها قرار نداد تا مجوز حضور روی نیمکت این تیم را هم نداشته باشد.

حقیقی حتی با وجود این قضیه که نیمکت نشین شده بود با تیم تمرین می کرد، اما گفته می شود هفته گذشته در تمرینات با یکی از اعضای تیم به اختلاف می خورد و با تصمیم کادر فنی و مدیر تیم در اختیار باشگاه قرار می گیرد. این اتفاق باعث شده تا علاوه بر نارضایتی کادر فنی از عملکرد او ، نام این دروازه بان سابق تیم ملی در لیست تیم برای بازی مقابل نساجی حضور نداشته باشد و حتی با تیم به قائمشهر سفر نکند.

7655