اعلام ترکیب یوونتوس و ناپولی؛ رونالدو در زمین مارادونا می‌درخشد؟

اعلام ترکیب یوونتوس و ناپولی؛ رونالدو در زمین مارادونا می‌درخشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه مارادونا که زمین اختصاصی باشگاه ناپولی است و پس از فوت مارادونا به این اسم درآمده، به مصاف هم خواهند رفت. یوونتوس همچنان در تلاش است تا بتواند اینتر و میلان را که بالاتر از او هستند بگیرد و به سمت قهرمانی حرکت کند.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری‌ها در این هفته از رقابت‌های لیگ ایتالیا دیدار سختی را مقابل ناپولی در خانه حریف دارند و باید دید که در نهایت چه نتیجه‌ای را بدست خواهند آورد. کریستیانو رونالدو در این بازی مطابق معمول، در ترکیب یووه قرار گرفته است و باید دید که عملکرد او در این بازی چگونه خواهد بود. کریستیانو رونالدو در بازی سوپرجام ایتالیا مقابل ناپولی عملکرد خوبی داشت و گلزنی کرد و با گلزنی در آن بازی رکوردشکنی کرد و اکنون به دنبال درخشش مجدد است تا به تیمش در پیروزی و ادامه‌ی رقابت در سری آ کمک کند.

آندره آ پیرلو این ترکیب را روانه میدان کرده است : شزنی، کوادرادو، دی لیخت، کیه لینی، دانیلو، برناردسکی، بنتانکور، رابیو، کیه‌زا، موراتا و کریستیانو رونالدو.

ترکیب ناپولی بدین شرح است: اوسپینا، دی لورنزو، رحمانی، ماکسیموویچ، ماریو روی، باکایوکو، زیلینسکی، پولیتانو، اینسینیه، لوزانو، اوسیمن.

1470