خوشحالی عجیب جیمی واردی؛ پرچم کرنر را از جا کند و گیتار زد!

خوشحالی عجیب جیمی واردی؛ پرچم کرنر را از جا کند و گیتار زد!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 لیورپول را شکست داده و پیروزی خوبی بدست بیاورد. اکنون شاگردان یورگن کلوپ کار بسیار سختی برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی دارند و دیگر باید منچسترسیتی را شانس واقعی قهرمانی دانست.

به گزارش فوتبالی، اما در این دیدار اتفاق جالبی افتاد. جیمی واردی، مهاجم انگلیسی، که در این بازی در دقیقه 81 گل دوم لستر سیتی را به ثمر رساند و در واقع برای اولین بار در طول این بازی لسترسیتی را از لیورپول پیش انداخت. جیمی واردی که از این اتفاق بسیار خوشحال به نظر می‌رسید، شادی بعد از گل عجیب و غریبی را به اجرا درآورد. او به سمت پرچم کرنر رفت و آن را از جا درآورده و با آن حرکات مربوط به زدن گیتار را به اجرا درآورد.

در واقع به نظر می‌رسد که این مهاجم انگلیسی از اینکه توانسته تیمش را از لیورپول پیش بیندازد بسیار خوشحال بوده است و به همین علت به سمت پرچم کرنر ورزشگاه کینگ پاور رفته و آن را از جا درآورده است و با آن به شکلی که شبیه سازی زدن گیتار باشد، مشغول انجام حرکات شادی پس از گل خود شده است و این خوشحالی او مورد توجه قرار گرفته است.

1470