شارژ ماشین سازی برای نیم فصل دوم

شارژ ماشین سازی برای نیم فصل دوم

پایگاه خبری فوتبالی- ماشین سازی اولین برد خود در لیگ بیستم را کسب کرد تا امیدوار به شروع مسابقات نیم فصل دوم باشد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان سعید اخباری موفق شدند اولین برد خود در لیگ بیستم را در آخرین هفته نیم فصل اول کسب کند. این تیم امروز با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت گذشته و 8 امتیازی شد تا در ایستگاه پایانی نیم فصل اول بالاخره طعم برد و کسب 3 امتیاز را چشیده باشند.

تیم ماشین سازی سرانجام پس از 14 هفته توانست به اولین برد در لیگ نوزدهم برسد و طلسم ناکامی در این فصل را بشکند تا آخرین خط تیره لیگ برتر در جدول رده بندی لیگ بیستم که به ماشین سازی و شاگردان سعید اخباری تعلق داشت پاک شود و در مقابل اولین برد آنها در این جدول به ثبت برسد. 

ماشین سازی این فصل از ۱۴ بازی تنها پنج امتیاز کسب کرده بود و شرایط خوبی در جدول نداشت اما بازگشت به بازی در دیدار با پیکان پس از دریافت دو گل، روحیه شاگردان سعید اخباری را بالا برد و آن ها با انگیزه فراوان به مصاف تیم مدعی صنعت نفت رفتند.

پایان نیم فصل اول بدون هیچ برد، می‌توانست ناامیدی زیادی را به اعضای تیم وارد و آن ها را آماده سقوط به لیگ یک کند اما حالا تیم با انگیزه ماشین سازی که فوتبال خوبی را در زمین از خود به نمایش می گذارد طلسم را شکسته‌اند و مشتاقانه منتظر آغاز نیم فصل دوم هستند تا مربی جوان این تیم با کمک شاگردانش مانع سقوط این تیم به لیگ دسته اول شوند.

در چند روز گذشته و پس از شکست های ماشین سازی در لیگ برتر، حرف و حدیث هایی درباره تغییر سرمربی در این تیم شنیده می شد تا اینکه در نهایت اخباری و بازیکنانش توانستند بازی پایانی نیم فصل را با تنها برد لیگ بیستم به پایان برسانند.

7655