لستر 3 - 1 لیورپول؛ آتش بازی در 7 دقیقه و سومین باخت متوالی کلوپ

لستر 3 - 1 لیورپول؛ آتش بازی در 7 دقیقه و سومین باخت متوالی کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم لیورپول و لسترسیتی امروز در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 1 - 3 به سود تیم میزبان به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان کلوپ از ساعت 16 امروز به وقت ایران مهمان لسترسیتی بودند. دقایق پایانی با اتفاق خاصی همراه نبود اما جیمز میلنر در دقیقه 17 به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و تیاگو آلکانتارا جانشین او شد تا بحران مصدومیت در تیم کلوپ وخیم‌تر شود. پس از این هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند و مهمترین موقعیت نیز توپی بود که لستر به تیر دروازه لیورپول زد. نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید تا دو تیم تلاش‌های خود را در نیمه دوم از سر بگیرند.

 در نیمه دوم این لیورپول بود که موقعیت بیشتری خلق کرد و این بار نوبت آنها بود که تیر دروازه لسترسیتی را به لرزه دربیاورند. در نهایت محمد صلاح موفق شد روی پاس روبرتو فیرمینو در دقیقه 67 گل اول بازی را به ثمر برساند. در دقیقه 77 آلکانتارا روی خط محوطه جریمه بارنز را سرنگون کرد و کمک داور ویدیویی تشخیص داد که خطا بیرون از محوطه بوده و یک ضربه آزاد اعلام شد اما به هرجال جیمز مدیسون از این فرصت استفاده کرده و توپ را از همان نقطه وارد دروازه کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. تنها سه دقیقه بعد یک اشتباه از سوی آلیسون بکر باعث شد که جیمز واردی از فرصت استفاده کرده و بازی را 1 - 2 به سود تیمش کند. اما این پایان ماجرا نبود و باز هم 4 دقیقه بعد در دقیقه 85 این بارنز بود که گل سوم را روی پاس اندیدی وارد دروازه حریف کرد تا سومین باخت متوالی شاگردان یورگن کلوپ را به ثبت برساند.

 مالکیت توپ لیورپول در این بازی 62% و مالکیت توپ لسترسیتی 38% بود. سرخپوشان مرسی ساید 4 شوت داخل چارچوب و 3 شوت بیرون چارچوب داشتند و لسترسیتی نیز 6 شوت داخل چارچوب و 4 شوت بیرون چارچوب داشت. شاگردان برندان راجرز با کسب این نتیجه با یک بازی بیشتر نسبت به یونایتد و 46 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند و لیورپول در صورت پیروزی چلسی و وستهام برابر حریفان خود به رده ششم سقوط خواهد کرد. 

1811