زیدان: سرمربیگری در تیم ملی فرانسه هدف من بود اما حالا در مادرید هستم

زیدان: سرمربیگری در تیم ملی فرانسه هدف من بود اما حالا در مادرید هستم

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رئال مادرید اعلام کرده نشستن روی نیمکت تیم ملی فرانسه از ابتدای دوران مربیگری هدفش بوده اما حالا در تیم رئال مادرید حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به کنار رفتن رئال مادرید از جام حذفی و اختلاف امتیاز با اتلتیکوی صدر جدولی هر روز شایعات زیادی درباره زیدن مطرح می‌شود و از این مربی درباره آینده‌اش سوال پرسیده می‌شود. زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل والنسیا به خبرنگاران گفته: آینده من در باشگاه؟ خواهیم دید. تمام فکر و دهن من اینجاست. من در رئال مادرید هستم و از هر روزم لذت می‌برم. نسبت به فوتبال شور و شوق دارم. شما هرگز درباره آینده چیزی نمی‌دانید. رابطه من با لو گرائت (رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه) قدمت زیادی دارد. حضور در تیم ملی فرانسه یک هدف است. ۱۰ سال پیش هم گفته‌ام اما حالا اینجا هستم.

غیبت بازیکنان مصدوم و محروم رئال باعث شده بازیکنان جوان به تیم اصلی اضافه شوند. زیدان در این رابطه می‌گوید: قطعا به بازیکنانی که بتوانند در تیم اصلی بمانند اهمیت می‌دهم. این یکی از خاصیت‌های رئال مادرید است. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. چیزی که می‌توانیم آن را کنترل کنیم. می‌دانیم که می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم و می‌خواهیم تمام تلاش‌مان را در ۲ جامی که باقی مانده انجام دهیم.

1101