اخباری: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم

اخباری: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: سفارش وزیر و نماینده و ... خیلی در انتخاب تاثیرگذار است، مالک تیم روی من ایستاد که از آنها تشکر می‌کنم.

به گزارش فوتبالی، محمدسعید اخباری بعد از بازی مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با غیرت جنگیدند و هرچه داشتند گذاشتند. مانند هفته‌های قبل که در عین شایستگی یا نبردند و یا مساوی کردند. امروز هم جنگیدند و کاری نداشتند با چه کسی بازی می‌کنند. این برد را به همه هواداران و همین طور اتابک زارعی تبریک می‌گویم. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد.

سرمربی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: این تیم نیاز به رسیدگی و جذب بازیکن در نیم فصل دارد تا بتوانند به تیم کمک کنند. تیم به شوک روحی نیاز داشت و همان طور که گفتم بردها شروع خواهد شد. باید در اینجا صحبتی را مطرح کنم. سفارش وزیر و نماینده و ... خیلی در انتخاب تاثیرگذار است، مالک تیم روی من ایستاد که از آنها تشکر می‌کنم. این اتفاق به خاطر صبر آنهاست. این آغاز راه ماست، بچه‌ها هم غیرت کردند، کمک کنیم به آنها که حرف‌های زیادی دارند. تبریز نمایندگان خوبی در تیم ما دارد. این برد برای بچه‌ها شیرین بود سعی می‌کنیم یک روز خوشحال باشیم و بعد به آینده فکر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به سبک نفت آیا برنامه شما این بود از ضدحمله استفاده کنید، یادآور شد: سبک‌های زیادی را امتحان کردیم در ابتدا 4-4- 2 بازی کردیم اما بعد سیستم را تغییر دادیم. یک ربع آخر تلاش کردیم انتحاری بازی کنیم که دیدید موقعیت‌های زیادی از کناره‌ها داشتیم. در ضربات ایستگاهی در تمرینات خیلی کار کرده بودیم، بعد از گل هم دیدید توپ و میدان دست ما بود و حفظ توپ کردیم.

اخباری درباره اینکه ماشین‌سازی رنگ پیروزی را دید فکر می‌کنید این پیروزی باعث بقای تیم باشد، عنوان کرد: نیم فصل دوم همیشه دستخوش اتفاقات بزرگی بوده من هم در تیمی بودم که نیم فصل اول خوبی نداشته اما در نیم فصل دوم بهتر بوده است. مثلا سال گذشته ماشین سازی در نیم فصل اول بیش از 20 امتیاز داشت اما در نیم فصل دوم 5 -6 امتیاز کسب کرد. ما بازی‌های زیادی را در تبریز داریم و با توجه به فهم فوتبالی مدیران که پشت بازیکنان بودند مطمئن باشید با حمایت این تیم شانس زیادی برای ماندن در لیگ داریم.

وی درباره سوالی مبنی بر اینکه ماشین‌سازی در چند هفته گذشته مستحق باخت نبود اما بازی امروز هم مرگ و زندگی بود، تصریح کرد: همین صحبت‌ها و هجمه‌ها که آخرین امید است، بازی مرگ و زندگی است و ... باعث شده بود تا بچه‌های ما در استرس باشند. من سعی کردم در این چند روزه این فشار و استرس را دور کنم و آنها ریلکس باشند. آنها زحمت خود را کشیدند وقتی بازیکنی سرش را روی توپ می‌گذارد ارزشمند است. با حمایت همه هواداران و مدیران حیف است سهمیه تبریز از دست برود، همه باید کنار هم باشیم. هر تصمیمی که باشگاه داشته باشد و به نفع تیم باشد من خودم اجرا می‌کنم.

اخباری ادامه داد: هر تیمی اینگونه جلوی حریف را بگیرد سقوط نمی‌کند. بچه‌های ما کمی دچار بدشانسی شدند که نتیجه ها از دست رفت. جا دارد این برد را به همه هواداران ماشین‌سازی تقدیم کنم. امیدوارم این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی درباره وضعیت اتابک زارعی، گفت: بعد از کنفرانس به بیمارستان خواهم رفت. بسیار نگران شدم و در طول بازی هم ذهنم درگیر مسئله اتابک بود. امیدوارم موضوع خاصی نباشد.

4731