نساجی یک - گل گهر 2/ نساجی باز هم باخت/ سه امتیاز گهربار برای گل گهر خارج از خانه

نساجی یک - گل گهر 2/ نساجی باز هم باخت/ سه امتیاز گهربار برای گل گهر خارج از خانه

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت دو تیم نساجی مازندران و گل گهر سیرجان با برتری 2 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول این دیدار با گل به خودی حسین خطیر به سود گل گهر و گل حامد شیری برای نساجی، با تساوی یک یک به پایان رسید. اما در اواخر بازی گادوین منشا بهترین گلزن این فصل گل گهر، این تیم را پیش انداخت تا شاگردان قلعه نویی سه امتیاز این دیدار را به خانه ببرند.


ترکیب نساجی:
حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داوودی، امیرمهدی جانملکی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، علی داوران، ایوب کلانتری، میلاد کمندانی، فرزاد زامهران و کریم اسلامی

ترکیب گل گهر:
مهرداد بشاگردی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر آشوری، رضا محمودآبادی، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، علیرضا آرتا، احمد زنده روح

شرح گل ها

نساجی صفر گل‌گهر 1 (33:25: گل به خودی حسین خطیر): روی سانتر تماشایی سعید صادقی، توپ در موقعیتی مشکوک به آفساید به یونس شاکری رسید و مهاجم گلزن گل‌گهر از غفلت دفاع نساجی استفاده کرد و توپ را به سوی دروازه نساجی شلیک کرد؛ در ادامه تلاش مدافعان نساجی برای بازگشت توپ از روی خط دروازه به حسین خطیر دروازه‌بان این تیم برخورد کرد تا این‌چنین گل اول مسابقه به سود گل‌گهر به ثبت برسد.

نساجی 1 گل‌گهر 1 (49:03 حامد شیری از روی نقطه ضربه پنالتی ) - پس از اعلام ضربه پنالتی به سود نساجی، حامد شیری کاپیتان قائمشهری‌ها پشت توپ ایستاد و ضربه محکمی را به سمت راست دروازه گل‌گهر کوبید و علی‌رغم تشخیص درست مهرداد بشاگردی، ضربه زاویه‌دار شیری به گوشه دروازه گل‌گهر رفت و بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به تساوی کشیده شد.

نساجی 1 گل گهر 2 (86 گادوین منشا)

کارت زرد: حامد شیری (58) از نساجی و بهزاد داوودی (75) از نساجی

6641 / 4731