یوسفی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس باید یک مهاجم درجه یک بخرد

یوسفی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس باید یک مهاجم درجه یک بخرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق پرسپولیس اعتقاد دارد پرسپولیسی‌ها جنگیدند تا دوباره به کورس قهرمانی برگردند.

به گزارش فوتبالی، رحیم یوسفی درمورد دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: تمام تیم ها نزدیک به هم هستند. در کل پوشیدن پیراهن پرسپولیس کار هر کسی نیست و آن‌ها که این پیراهن را می‌پوشند از جان مایه می‌گذارند و فکر می‌کنم پرسپولیس تا الان نتیجه گرفته و احتمالا پیکان را دو بر صفر ببرد.

او در مورد اینکه قرمزها به دنبال خرید مهاجم در فصل نقل و انتقالات هستند ادامه داد: به هرحال پرسپولیس در خط حمله و گلزنی مشکل دارد و باید تقویت شود. انشالله بتوانند یک بازیکن درجه یک بیاورند. 

پیشکسوت پرسپولیس درمورد اینکه بعضی‌ها به این تیم، تیم خاص می‌گویند خاطر نشان کرد: زمانی من این موضوع را قبول دارم که تیمهایی که می‌گویند پرسپولیس تیم خاص است ۴,۵ سال قهرمان شوند و بعد راجع به این قضیه صحبت کنند.پیشکسوت های استقلال هم اذعان دارند که حق پرسپولیس بوده در این چند سال اول شود.

یوسفی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا درگذشت میناوند و انصاریان باعث شده بازیکنان پرسپولیس بیشتر بجنگند تا ببرند گفت: خدا روحشان را شاد کند. علی و مهرداد بچه های بسیار خوبی بودند و همه روی آنها تعصب داشتند اما پرسپولیس چون کمی از کورس عقب بود جنگید تا آن عقب افتادگی را جبران کند.

1122