اصولی: پرسپولیس طلب شهرخودرو را بدهد، بیشتر مشکلات برطرف می‌شود

اصولی: پرسپولیس طلب شهرخودرو را بدهد، بیشتر مشکلات برطرف می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرخودرو بعد از ایجاد مشکلات مدیریتی در این تیم، با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، احسان اصولی در مورد شرایط پیش آمده برای باشگاه شهرخودرو اظهار داشت: «مشکلاتی برای شرکت شهرخودرو پیش آمده و پرونده ای در دستگاه قضایی دارند که در حال پیگیری است و از جزئیات آن اطلاع دقیقی ندارم. نکته ای که وجود دارد این است که تیمی که دارد در لیگ برتر بازی می کند امتیازش متعلق به مردم مشهد است و مالک اصلی مردم هستند. مردم سالهاست تحت نام پدیده و حالا شهرخودرو  از تیم شهرشان حمایت کرده اند.»

وی ادامه داد: «مجموعه مدیریتی استان هم در بزنگاه‌های مختلف اجازه نداده که این تیم دچار خدشه شود. چه زمانی که پدیده دچار مشکل شد و چه حالا که شهرخودرو مشکل دارد. بناست با کارگروه های کارشناسی که شکل گرفته، ابعاد حقوقی،  قضایی و فنی موضوع بررسی و اقدام شود.»

اصولی در مورد حضورش در محل تمرین شهرخودرو بیان کرد: «با حضور در تمرین به سرمربی و بازیکنان عرض کردم از لحاظ فنی و نیازهای باشگاه هیچ مشکلی نخواهیم داشت و نگران نباشند. امیدوار هستم شهرخودرو امروز در اهواز برابر فولاد پیروز شود.»

او در مورد وضعیت مالکیت فرهاد حمیداوی در باشگاه شهرخودرو گفت: «این یک بحث قضایی و حقوقی است که به آن ورود نمی کنم. در مورد مالکیت هیچ نظری ندارم اما می دانم این تیم باید حفظ شود و در تلاش هستیم کمک کنیم.»

رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی در مورد نگرانی هواداران شهرخودرو با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات و فسخ قراردادهای یکطرفه بازیکنان به دلیل میزان پرداختی باشگاه خاطرنشان کرد: «در مورد فسخ قرارداد ها با مهدی رحمتی سرمربی تیم صحبت کردم و این موضوع فنی و معمولی است. هیچ بازیکنی بابت بند عدم پرداخت تیم را ترک نخواهد کرد. طلبی هم که تیم شهرخودرو از باشگاه پرسپولیس دارد اگر دریافت شود خیلی از مشکلاتی که تیم دارد بر طرف می شود.»

9697