سرپرست تیم سایپا: صادقی بازیکنی بخواهد برای جذبش اقدام می‌کنیم

سرپرست تیم سایپا: صادقی بازیکنی بخواهد برای جذبش اقدام می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: اگر سرمربی تیم بازیکنی بخواهد، برای این کار اقدام خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حسین خوش‌نظر در مورد برنامه تیم فوتبال سایپا برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم را بررسی خواهیم کرد و بدون شک تغییراتی انجام می‌شود. البته همه این مسائل به نظر مستقیم ابراهیم صادقی بستگی دارد. اگر او بازیکنی بخواهد اقدام کرده و این کار را انجام می‌دهیم. صادقی سرمربی تیم است و قطعا با همکارانش تیم را ارزیابی کرده و در نهایت به نتیجه می‌رسند. ما طبق نظر او کارمان را انجام می‌دهیم.

وی در مورد روند کار تیم سایپا تصریح کرد: همه در باشگاه سایپا برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. وقتی یک کاری را با برنامه‌ریزی و از پایه شروع کنید نیاز به زمان دارید. وقتی زیر ساخت یک کار محکم شد می‌توان طبقات بعدی را بنا کرد. این تفکر به سرعت به نتیجه نمی‌رسد. به همین دلیل هرچه جلوتر می‌رویم شرایط تیم ما بهتر می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سایپا در مورد عملکرد داوری‌ها در لیگ جاری گفت: از نظر من، داوران خوبی داریم و همه برای قضاوت سالم تلاش می‌کنند، اما برخی مواقع تیم حریف روی داوران فشار می‌آورند و این باعث می‌شود تمرکز داور بهم بریزد. ما در همه بازی‌ها سعی کردیم به داور و نظرش احترام بگذاریم. از نظر من اشتباه جزئی از فوتبال است. ولی تیم‌ها نباید با رفتارهای‌شان به آنها فشار می‌آورند، چرا که تمرکز خود را از دست داده و تحت‌فشار تصمیم می‌گیرند.

7474