سانچز: همیشه به توانایی‌‌هایم اطمینان دارم

سانچز: همیشه به توانایی‌‌هایم اطمینان دارم

پایگاه خبری فوتبالی – سانچز در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرد به غریزه‌اش اطمینان می‌کند و این مسئله شخصیت او را در زمین چمن شکل داده است.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: شخصیت من در بازی‌ها؟ مصاف‌های یک در مقابل یک، دید ۳۶۰ درجه و چیزهایی که دیگران نمی‌بینند. من به غریزه‌ و توانایی‌هایم اطمینان دارم. من در تاکوپیلا متولد شده‌ام. یعنی به سرعت از همان روز اول رشد کردم. با بزرگتر‌ از سن خودم بازی می‌کردم و این مسئله به من یاد داد تا قوی باشم. از همان کودکی آرزو داشتم فوتبالیست شوم. حضور ویدال در اینتر؟ او و من از یکدیگر چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم. از زمانی که در جام جهانی زیر ۲۰ سال کنار هم بازی می‌کردیم. تجربه خوبی بود که باعث شد یکدیگر را بهتر بشناسیم. اولین بازی ملی‌ام در سال ۲۰۰۶ مقابل نیوزلند؟ اولین بازی‌ام را بخاطر دارم. روز خاصی بود. بازی برای تیم ملی رویای هر بازیکنی است. یکی از لحظاتی که برای همیشه در ذهن  شما می‌ماند.

مهاجم شیلیایی اینتر از لوکاکو هم تمجید کرد. سانچز می‌گوید: او همیشه انرژی مثبت دارد و می‌خندد. او علاقه زیادی به یادگیری دارد و هر روز تمام سعی و تلاشش را انجام می‌دهد. شما می‌توانید مشاهده کنید که چقدر توسط مربی رشد داده شده.  

1101