پورامینی: هر تیمی محمدی را داشت از پرتاب‌هایش استفاده می‌کرد/ به شکست دادن پرسپولیس فکر می‌کنیم

پورامینی: هر تیمی محمدی را داشت از پرتاب‌هایش استفاده می‌کرد/ به شکست دادن پرسپولیس فکر می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال پیکان تهران تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل پرسپولیس با هدف کسب سه امتیاز وارد میدان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسین پورامینی درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: وضعیت تیم ما خوب است و در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در این چند روز اعضای کادر فنی تمامی نکات لازم را برای دیدار با پرسپولیس به بازیکنان گوشزد کردند و امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی برابر پرسپولیس برای پیکان راضی‌کننده است؟»، تصریح کرد: ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و در این بازی هم به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کنیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که با چند برد پیاپی حالا روحیه بیشتری هم دارد. طبیعتاً تساوی برابر این تیم در ورزشگاه آزادی نتیجه بدی نیست، ولی تیم ما به شکست دادن پرسپولیس فکر می‌کند. امیدوارم نتیجه بازی دلخواه ما باشد.

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران درباره اینکه برخی پرتاب اوت دستی را تاکتیک اصلی پیکان می‌دانند، اظهار داشت: این حرف اصلاً درست نیست. الان اکثر تیم‌های لیگ برتری از تاکتیک اوت دستی استفاده می‌کنند و هر تیمی نادر محمدی را در اختیار داشت شک نکنید که از این پرتاب‌ها استفاده می‌کرد. همه تیم‌ها با شگردهای متفاوت گل می‌زنند و پرتاب اوت هم یکی از شگردهای پیکان است.

7474