آنچلوتی و توضیح درباره صحنه مشهور فوت کردن چای: هوا خیلی سرد بود!

آنچلوتی و توضیح درباره صحنه مشهور فوت کردن چای: هوا خیلی سرد بود!

پایگاه خبری فوتبالی – کارلو آنچلوتی بالاخره درباره صحنه مشهور در دیدار مقابل تاتنهام صحبت کرد و دلیل خونسردی‌اش را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار اورتون و تاتنهام در چهارچوب جام حذفی انگلیس دیدار بسیار جذابی از آب در آمد. این دیدار در وقت‌های اضافه در نهایت با گل اورتونی‌ها با نتیجه ۵-۴ به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی صعود کنند. نکته بامزه اما واکنش خود کارلتو هنگام گل اورتون بود. تنها عکس‌العمل آنچلوتی هنگام به ثمر رساندن گل شاگردانش، فوت کردن چایی بود. او البته دلیل این کار را توضیح داده است.

او گفته: در حال نوشیدن چای بودم زیرا هوا بسیار سرد بود. پس از پایان ۹۰ دقیقه نمی‌توانستم حرف بزنم زیرا هوا واقعا سرد بود. به همین دلیل درخواست یک لیوان چایی داشتم و زمانی که برنارد گل زد به ۲ دلیل شادی نکردم. اولین دلیل این بود که یک لیوان چای در دست داشتم و دومیم دلیل هم این بود که نمی‌دانستم گل مورد قبول واقع می‌شود یا خیر. برای آفساید بودن یا نبودن آن صحنه، باید به VAR رجوع می‌شد و به همین دلیل هم من آرام خونسرد بودم.

گفتنی است اورتونی‌ها فردا مقبل فولهام بازی خواهند کرد. آن‌ها هم اکنون از ۲۱ بازی توانسته‌اند ۳۷ امتیاز کسب کنند و با ۲ بازی کمتر از رقبا در رده هفتم قرار گرفته‌اند.

1101