کومان: خوشبختانه مسی را داریم؛ پدری می‌تواند اینیستای جدید باشد

کومان: خوشبختانه مسی را داریم؛ پدری می‌تواند اینیستای جدید باشد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در مستندی که چهارشنبه آینده در هلند پخش خواهد شد، حضور پیدا می کند. مربی بارسلونا به دوربین اجازه داده تا فعالیت های روز ثبت قراردادش با بارسا را دنبال کند. در تیزر این مستند که به تازگی پخش شده، سرمربی اسبق تیم ملی هلند در مورد پدری، آینده مسی (که در آن زمان هنوز مشخص نشده بود) و کیفیت ترکیبش پخش شده بود. 

به گزارش فوتبالی، کومان در مورد پدری بازیکنی که در طول فصل نیز به عنصر مهمی در تیمش تبدیل شد، گفت:" بازیکنی به نام پدری در تیم وجود دارد که از لاس پالماس خریده شده است. او را نمی شناسم اما می گویند که می تواند لادروپ یا اینیستای جدید باشد. او را نمی شناسم. می گویند که بزرگترین استعداد فوتبال اسپانیاست."

کومان در مورد مسی ستاره تیمش هم صحبت کرده بود:" می خواهیم که بماند. به عنوان بهترین بازیکن دنیا می تواند بخشی از تیم باشد. قطعا تغییری در تیم خواهیم داشت و به جوان ها فرصت می رسد.مسی خودش باید بگوید که می ماند یا نه." مربی هلندی بعد از غلبه بر بتیس هم به دوربین می گوید:" مسی یک غول است. خوشبختانه او را داریم. مقابل بتیس تفاوت ایجاد کرد. وقتی که وارد زمین شد، تیم متحول شد. حریف نیز از او هراس داشت."

4125