پست شهردار مشهد درباره مشکلات شاگردان رحمتی؛ نمی‌توانیم شهرخودرو را بخریم!

پست شهردار مشهد درباره مشکلات شاگردان رحمتی؛ نمی‌توانیم شهرخودرو را بخریم!

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه دیدار فولاد، مشکلات مالکیتی پیش‌آمده برای عنابی‌پوشان مشهدی باعث شده است تا به لحاظ روحی-روانی شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی خوبی نباشند.

به گزارش فوتبالی، شهرخودرو در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ بیستم فردا در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت؛ مشهدی‌ها در دو هفته گذشته با مشکلات مطرح شده برای حامی مالی‌شان به لحاظ روحی-روانی شرایط خوبی را سپری نکرده‌اند و همین مسئله باعث شده است تا هواداران شهرخودرو نیز با کامنت‌های انتقادی خود نسبت به مسئولان شهری و استانی، از آن‌ها برای کمک به نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر مطالبه‌گری کنند.

محمدرضا کلائی شهردار مشهد، دقایقی قبل در پستی اینستاگرامی به کامنت‌های هواداران پاسخ داد و درباره موضوع خرید شهر خودرو از سوی شهرداری مشهد، این امر را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که این اتفاق نخواهد افتاد؛ البته کلائی در پیام خود به فوتبال‌دوستان مشهدی اطمینان‌خاطر داده که مطابق آیین‌نامه حمایتی از شهر خودرو حمایت مالی لازم انجام می‌شود.

ضمن آن‌که کلائی در بخش پایانی صحبت‌های خود هم از مهدی رحمتی تمجید کرده و نوشته است: برای مهدی رحمتی عزیز هم که برای موفقیت تیم شهرمون داره تلاش می‌کنه و روزهای سختی رو هم میگذرونه، آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم با همت درون استانی به‌ویژه کمک دوست عزیزم احسان اصولی رییس هیات فوتبال و همه بزرگ‌ترهای فوتبال، بتونیم به نماینده فوتبال استان خراسان رضوی در لیگ برتر کمک کنیم.

7474