بهترین بازیکنان زیر 20 سال جهان؛ مهاجم بارسلونا در صدر

بهترین بازیکنان زیر 20 سال جهان؛ مهاجم بارسلونا در صدر

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه فرانسوی معتبر اکیپ در روز جمعه لیستی از بهترین بازیکنان زیر 20 سال جهان منتشر کرد. همه این بازیکنان متولدین سال 2001 به بعد هستند که آنسو فاتی مهاجم بارسا که در حال ریاوری از مصدومیتش است در صدر این لیست قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا هافبک رن در رده دوم قرار دارد. این بازیکن که تجربه حضور در تیم ملی فرانسه را هم دارد در لیست خرید تیم هایی نظیر بایرن مونیخ، رئال مادرید و پی اس جی قرار دارد و آینده درخشانی پیش رویش است. رایان گراونبرچ هافبک آژاکس نیز در رده سوم قرار گرفته است. جالب این که یک بارسایی دیگر یعنی پدری نیز در رده چهارم است. این بازیکن در تابستان گذشته از لاس پالماس راهی بارسا شد و در تیم کومان نقش مهمی داشته و خوش درخشیده است. از میان رئالی ها نیز رودریگو گوئس برزیلی در رده 32 قرار دارد.

جیووانی رینا و جود بلینگام از دورتموند در رده های پنجم و ششم قرار گرفته اند و یاری ورشارن از اندرلخت، میسون گرینوود از منچستریونایتد، بوکایو ساکا از آرسنال، میرون بوادو از آلکمار در رده های هفتم تا دهم قرار دارند.یوسفا موکوکو که در دورتموند نامش را سر زبان ها انداخته متولد 2004 است و جوان ترین لیست از جمع 50 جوان برتر از نگاه اکیپ است.

4125