درآمد زیدان از هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام چقدر است؟

درآمد زیدان از هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی رئال مادرید محبوب ترین مربی در اینستاگرام است و به همین خاطر بیشترین درآمد را از تبلیغات در این شبکه اجتماعی کسب می کند.

به گزارش فوتبالی، زیدان بیش از 27.8 میلیون دنبال کننه در اینستاگرام دارد و برای هر پست تبلیغاتی در صفحه خود 200 هزار یورو درآمد دارد. از این حیث مربیانی نظیر پیرلو از یوونتوس و سیمئونه از اتلتیکو مادرید فاصله زیادی با زیزو دارند.

زیدان فصل جالبی در رئال مادرید نداشته است. در حقیقت مربی فرانسوی با وداع با جام حذفی و سوپرجام نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و تیمش فعلا با دو بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید، پنج امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد. 

هر چند که بازیکنانی نظیر رونالدو، نیمار، مسی، بکام، زلاتان و ... به خاطر محبوبیت های خود در شبکه های اجتماعی درآمد بالایی دارند اما به نظر می رسد که مربیان نیز شرایط مشابهی دارند و می توانند از محبوبیت خود نهایت بهره را ببرند. زیدان صفحه اینستاگرامش را در سپتامبر 2014 راه اندازی کرده است که با هر پست تبلیغاتی سالی 200 هزار یورو درآمد دارد. این در حالیست که به طور مثال مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پی اس جی از هر پست تبلیغاتی فقط 15 هزار یورو درآمد دارد.

در میان مربیان حاضر در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، زیدان با 28.7 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام رکورد دار است، پیرلو 8.4 میلیون طرفدار دارد، سیمئونه 1.7 میلیون، گواردیولا 1.2 میلیون، کومان 769 هزار و پوچتینو 297 هزار.

4125