داستان مصدومیت نیمار در حوالی تولد طلسم شده خواهرش

داستان مصدومیت نیمار در حوالی تولد طلسم شده خواهرش

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار، ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل، عادت عجیبی دارد که در سال‌های اخیر در حوالی تاریخ تولد رافائلا، خواهر خود، دچار مصدومیت شود. 

به گزارش فوتبالی، هواداران خیلی زود درباره الگوی تکرار این اتفاق کنجکاور شدند چرا که این بازیکن در چند سال اخیر تقریبا همواره دیدارهای برگزار شده در این بازه زمانی از سال را از دست داده است. تولد رافائلا در تاریخ 11 مارس ( 21 اسفند ) است و نیمار در این بازه زمانی همواره یا مصدوم شده یا از حضور در مسابقات محروم شده و این اتفاق از فصل 15 - 2014 به بعد همیشگی بوده است. صمیمیت او با خواهرش بر کسی پوشیده نیست و او حتی تصویری از چهره رافائلا را نیز بر روی دستش تتو کرده است. 

رافائلا سانتوس در واقع خواهر کوچکتر نیمار است که در 11 مارس 1996 ( 21 اسفند 1374 ) به دنیا آمده است. او جدای از شهرت برادرش شخصا نیز جز مدل‌های معروف و موفق برزیلی به شمار می‌رود که 5.5 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او وقت زیادی را به موسسه خیریه نیمار اختصاص می‌دهد و رسیدگی امور آن را بر عهده دارد. به نظر می‌رسد که تولد او طلسم بدشانسی برای برادرش به همراه دارد. کاپیتان تیم ملی برزیل در سال 2018 برای پنجمین سال متوالی در حوالی تولد او قادر به حضور در میدان بنود. در سال 2019 به دلیل مصدومیت اکثر دیدارهای نیم فصل دوم را از دست داد و در سال 2020 نیز به دلیل مصدومیت در ماه فوریه نتوانست برای پی اس جی به میدان برود. امسال نیز او در دیدار برابر کان در جام حذفی مصدوم شده و حداقل 4 هفته از میادین دور است. بسیاری باور دارند که نیمار از عمد چنین کاری می‌کند تا وقت بیشتری با خواهرش سپری کند و این موضوع با شوخی‌های بسیاری نیز همراه شده است.

1811