واکنش پدر نیمار به تمسخر گریه پسرش توسط سرمربی کان

واکنش پدر نیمار به تمسخر گریه پسرش توسط سرمربی کان

پایگاه خبری فوتبالی - پدر نیمار دفاع جانانه‌ای از پسرش در برابر انتقاد پاسکال دوپرا، سرمربی کان، و تمسخر گریه‌های مهاجم پاری سن ژرمن پس از پایان بازی دو تیم انجام داد. 

به گزارش فوتبالی، نیمار  دیدار هفته آینده تیم خود برابر بارسلونا، باشگاه سابقش، در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را پس از مصدومیت حدودا 4 هفته‌ای از دست داد. این بازیکن برزیلی در جریان پیروزی 0 - 1 پی اس جی برابر کان در جام حذفی فرانسه از زمین بازی خارج شد و پس از آن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ناراحتی خود خبر داده و از عبارت " گریه مداوم " در آن استفاده کرد. سرمربی کان پس از بازی در انتقاد از عملکرد داوری طعنه‌ای نیز به نیمار زد و گفت: " شاید ما می‌توانستیم پنالتی روی صحنه سرنگونی استیو یاگو داشته باشیم که باعث شد او کارت زرد بگیرد. از نظر من پنالتی بود. اما من گریه نخواهم کرد، این کار را به نیمار می‌سپارم. "

نیمار سینیور، پدر مهاجم پاری سن ژرمن، در پاسخ به این ادعا در اینستاگرام خود نوشت: " واقعا پسر من باید گریه کند اما نه به دلیلی که شما فکر می‌کنید آقا. من فکر می‌کنم او باید گریه کند چون مربیانی شبیه تو هستند، داوران در آن سطح وجود دارند، لیگ‌ها غافل هستند و داوران و ترسوها در این ورزش جا دارند. بله، او باید گریه کند... اما پسرم در طول گریه‌های ما و خودش یک ورزشکار است. جادوی فوتبال باقی خواهد ماند و سپس او مثل همیشه برمی‌خیزد و دوباره قهرمان خواهد شد. "

1811