لحظه‌ای که دومین شش گانه تاریخ فوتبال رقم خورد!

لحظه‌ای که دومین شش گانه تاریخ فوتبال رقم خورد!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر در فینال رقابت‌های جام جهانی باشگاه ها، تایگرز را شکست داده و قهرمان شود. این جام ششمین جام بایرن مونیخ در سال اخیر بود و در واقع آن‌ها فاتح شش گانه شدند و این دومین شش گانه‌ی تاریخ فوتبال بود.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک در یک سال اخیر یکی از بهترین فصول تاریخ فوتبال را برای یک باشگاه رقم زد و هر شش جام ممکن را فتح کرد. این دومین شش گانه‌ی تاریخ فوتبال در رده‌ی باشگاهی بود که در واقع می‌توان آن را مربوط به سال 2020 دانست چرا که تمامی جام های آن مربوط به این سال میلادی هستند و جام جهانی باشگاه ها هم تورنومنتی در ادامه‌ی جام های همین سال بود.

شش گانه‌ی قبلی در سال 2009 توسط بارسلونای پپ گواردیولا به دست آمده بود و در آن زمان لیونل مسی در اوج جوانی خود بود و عملکرد درخشانی داشت و به همراه بارسلونا موفق شد تمام 6 جام را شامل: لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان را فتح کند و اکنون بایرن مونیخ این مهم را تکرار کرده است و باید دید که عملکرد آن‌ها در ادامه‌ی کار به چه شکل خواهد بود و هانسی فلیک در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470