سیف‌الله‌پور: قول می‌دهیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم/ فکری باید پول‌مان را پس دهد

سیف‌الله‌پور: قول می‌دهیم نساجی را در لیگ برتر نگه داریم/ فکری باید پول‌مان را پس دهد

پایگاه خبری فوتبالی- قائم مقام باشگاه نساجی گفت: دو ماه از شکایت ما از محمود فکری گذشته و می‌خواهم بدانم اگر طرف شکایت ما مربی تیمی جز استقلال بود باز هم کمیته استیناف این همه بی‌تفاوت بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ایزد سیف‌الله‌پور در مورد جدایی چند بازیکن از تیم فوتبال نساجی مازندران با ورود مجید جلالی به این تیم اظهار داشت: با چند بازیکن که خودشان دوست نداشتند در تیم ما باشند قطع همکاری کردیم. بازیکنان خوب و با اخلاقی بودند، ولی هر مربی که می‌آید تفکرات خاص خود را دارد و من برای این بازیکنان در هر جایی که هستند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: مجید جلالی این اسامی را به ما اعلام کرد و به این ترتیب امیرحسین موسوی‌زاده، آرمان قاسمی، سعید مجیدی و روزبه شاه‌علیدوست از جمع ما جدا شدند. در عوض کادرفنی لیستی برای نیم‌فصل در اختیار باشگاه قرار داده که به زودی در موردش اقدام می‌کنیم. قطعا بازیکنانی که مدنظر سرمربی هستند را جذب می‌کنیم تا تیم بهتری را در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در این لیست، هم بازیکنان آزاد قرار دارند و هم بازیکنانی هستند که با باشگاه خود قرارداد دارند. باید مذاکره کنیم و در صورتی که بتوانیم این نفرات را برای سرمربی تیم‌مان به خدمت خواهیم گرفت. به هواداران قول می‌دهیم تیم را در لیگ نگه داریم. برای این مهم به حمایت همه مسئولان نیاز داریم. مردم و هواداران هم باید کمک کنند.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب بازیکنانی که قرارداد دارند مانعی وجود ندارد، تصریح کرد: مشکلی از نظر جذب این بازیکنان نداریم چراکه بخش خصوصی هستیم و قرارداد‌های محدودی متناسب با بودجه باشگاه می‌بندیم. ما نمی‌توانیم مثل برخی از باشگاه‌های دیگر قرارداد‌های چند میلیاردی ببندیم. قول بی‌جا هم نمی‌دهیم و اگر در موردی قول دهیم به آن پایبند خواهیم بود. بودجه فصل جاری تیم ما ۳۰ میلیارد تومان است. ما در لیگ برتر رده‌های پایه را داریم که اینها همگی در مسابقات کشوری حضور دارند و هواپیما، هتل و غذا برای آنها هزینه‌بر است. با این حال چیزی کم نگذاشتیم.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی، تصریح کرد: استاندار قول داده از نیم‌فصل کار زیرسازی زمین را آغاز کنند و در عوض تیم نساجی در زمین دیگری به میدان برود. فعلا زمین اصلی ورزشگاه ساری را به ما پیشنهاد دادند که تیم رایکا هم در این زمین بازی می‌کند اما آن چمن هم ایراداتی دارد. از این رو، در صورتی که قرار باشد تیم ما در این زمین به میدان برود لازم است اصلاحاتی انجام شود و از این پس تیمی در این زمین بازی نکند. از طرفی، قول دادند در سریع‌ترین زمان ممکن زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی را آمده بهره‌برداری کنند تا ما هر چه سریع‌تر به قائمشهر برگردیم چراکه بازی در شهر خودمان اولویت ماست.

قائم‌مقام باشگاه نساجی به موضوع محمود فکری و ناراحتی این باشگاه از سرمربی سابق خود اشاره و خاطرنشان کرد: می‌خواهم بدانم اگر طرف ما باشگاهی به جز استقلال بود، باز هم کمیته استیناف نسبت به صدور رای بی‌تفاوت بود؟ کمیته وضعیت رای را اعلام کرد ولی از زمان اعتراض ما دو ماه گذشته است. با این حال، هنوز کمیته استیناف نظر خود را در مورد فکری اعلام نکرده است. ضمن این که وقتی قرارداد ما و این مربی فسخ شده است چرا آن ۲۵۰ میلون تومانی که ابتدای فصل به عنوان پیش پرداخت از باشگاه نساجی دریافت کرد را پس نمی‌دهد؟ موضوع شکایت چیز دیگری است ولی لااقل این پول را به ما برگرداند. وقتی معامله‌ای صورت نمی‌گیرد باید پول را برگرداند.

7474