نیمار بازی مقابل بارسلونا را از دست داد؛ به بازی برگشت می‌رسد؟

نیمار بازی مقابل بارسلونا را از دست داد؛ به بازی برگشت می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در بازی میان پاری سن ژرمن و کان در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی فرانسه، نیمار دچار مصدومیت شد و در دقیقه 60 به همین علت با کیلیان امباپه تعویض شد. چند روز دیگر بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و به نظر می‌رسد که نیمار این بازی را از دست می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، در بازی دیشب پی اس جی و کان، پاریسی ها موفق شدند با تک گل مویزه کین به پیروزی برسند و این تک گل روی پاس گل نیمار به ثمر رسید. بازیکن برزیلی در دقیقه 60 مصدوم شده و با کیلیان امباپه تعویض شد و گمانه زنی های زیادی پیرامون مصدومیت او و اینکه ممکن است بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا را از دست بدهد، صورت گرفت.

باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه‌ای اعلام کرده است که نیمار 4 هفته مصدوم خواهد بود و بازی رفت پی اس جی مقابل بارسلونا را از دست می‌دهد.

روزنامه اکیپ، چاپ کشور فرانسه هم گفته است که نیمار بازی چند روز آینده تیمش مقابل بارسلونا را به علت مصدومیت از دست می‌دهد چرا که اسکنی که روی پای نیمار انجام شده، نشان می‌دهد که مصدومیت او به گونه‌ای نیست که بتواند خود را به بازی بعدی پاریسن ژرمن برساند. حتی روزنامه اکیپ گفته است که وضعیت نیمار برای بازی برگشت هم نامشخص است و باید دید که اوضاع نیمار چگونه خواهد شد.

1470