جنگ لفظی سوسو با بازیکنان بارسلونا بر سر صحنه مشکوک به پنالتی

جنگ لفظی سوسو با بازیکنان بارسلونا بر سر صحنه مشکوک به پنالتی

پایگاه خبری فوتبالی – سوسو، بازیکن تیم سویا وارد جنگ لفظی با بارسلونایی‌ها بابت صحنه مشکوک به پنالتی در بازی شب گذشته شد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت های جام حذفی اسپانیا ۲ تیم بارسلونا و سویا در ورزشگاه خوان سانچز پیسخوان به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه ۲-۰ به سود سویایی‌ها به پایان رسید تا بارسا برای صعود چشم به دیدار برگشت بدوزد.

در بازی شب گذشته در یک صحنه ژوردی آلبا درون محوطه سویا روی زمین افتاد و بارسلونایی‌ها به شدت اعتقاد داشتند این صحنه پنالتی بوده. هم دی‌یونگ و هم کومان در مصاحبه پس از بازی خود به این مسئله اشاره کردند که سوسو روی آلبا خطا کرده اما پنالتی اعلام شد.
پس از پایان بازی پدری به ال چرینگیتو گفته: به نظر من آن صحنه پنالتی بود. نمی‌دانم سوسو شروع به گرفتن دست آلبا داخل یا خارج محوطه جریمه کرد یا خیر اما این چیزی است که VAR برای آن وجود دارد.

اظهارات پدری با واکنش سوسو مواجه شد. او در تويیتر با بازنشر اظهارنظر پدری در مصاحبه با ال چرینگیتو از اموجی اشک و گریه استفاده کرد تا به بارسایی‌ها طعنه بزند. این توئیت با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده  و تا این لحظه بیش از ۴۲ هزار نفر آن را پسندیده‌اند.

1101