سوژه روز؛ تقابل چاق‌ترین‌ها و لاغرترین‌های اروپا در فضای مجازی!

سوژه روز؛ تقابل چاق‌ترین‌ها و لاغرترین‌های اروپا در فضای مجازی!

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه اسپورت ۳۶۰ اقدام به برگزاری یک نظر سنجی جالب از مخاطبین خود کرده.

به گزارش فوتبالی، در فضای مجازی رسانه‌ها درست به انتخاب ترین‌های فوتبال می‌زنند تا نظرسنجی‌های متفاوتی بسازند. رسانه اسپورت ۳۶۰ هم از این قاعده مستثنی نیست و این رسانه دست به انتخاب سنگین‌ترین‌ و سبک‌وزن‌ترین‌ بازیکنان در ۵ لیگ معتبر اروپایی زده و ۲ تیم انتخاب کرده. اسپورت ۳۶۰ تصویر این ۲ تیم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و از کاربران خواسته تا برنده را انتخاب کنند.

در تیم سنگین‌وزن‌ها که با سیستم ۳۵۲ تشکیل شده‌اند کورتوا درون دروازه قرار گرفته. او ۹۶ کیلوگرم وزن دارد. در خط دفاع زوله، وسترگارد (مدافع ساوتهمپتون) و مگوایر قرار دارند. نکته جالب اینجاست مگوایر بین تمام بازینان این تیم، سنگین‌وزن‌ترین است و ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد.

در خط هافبک مک‌تامینی، لوفتونس چیک و سیسوکو قرار گرفته‌اند. در جناحین مارکوس توران و مونیه حضور دارند و در خط حمله‌ هم ابراهیموویچ و لوکاکو با ۹۵ و ۹۴ کیلوگرم وزن قرار گرفته‌اند.

در سمت مقابل درون دروازه کلهر (دروازه بان دون لیورپول) با ۶۹ کیلوگرم قرار دارد. خط دفاع آن‌ها با دست، هولگیت، بارترا و رابرتسون شکل گرفته. در خط هافبک وراتی، پدری و اینسینیه حضور دارند. پدری با ۶۰ کیلوگرم، سبک‌ترین بازیکن این تیم است. محرز،‌ مرتنز و آنسو فاتی هم خط حمله ۳ نفره تیم سبک‌وزن‌ها را تشکیل داده‌اند.

به نظر شما کدام تیم برنده می‌شود؟

1101