رسانه‌های آلمانی: مولر به دلیل ابتلا به کرونا فینال را از دست داد

رسانه‌های آلمانی: مولر به دلیل ابتلا به کرونا فینال را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی – توماس مولر به کرونا مبتلا شد و فینال جام باشگاه‌های جهان را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ امشب در چهارچوب فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل تیگرس مکزیک قرار می‌گیرد و می‌تواند در صورت برد برای دومین بار قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود اما حالا با خبری که در رسانه ها منتشر شده، بایرنی‌ها نمی‌توانند از بازیکن با سابقه و مهم خودشان یعنی توماس مولر به دلیل ابتلا به کرونا استفاده کنند.

خبر مثبت شدن تست کرونای مولر را اسکای اسپورت آلمان منتشر کرده. تست مورد نظر پس از تمرین روز گذشته از مولر گرفته شده و به زودی فیفا و سایت رسمی بایرن مونیخ آن را تایید خواهند کرد تا به طور قطعی او در بازی فینال حضور نداشته باشد. آخرین بازیکنان بایرن که به کرونا مبتلا شده بودند لئون گورتزکا و خاوی مارتینز بودند و حالا مولر هم به کرونا مبتلا شده است.

گفتنی است بایرن مونیخ در دیدار نیمه نهایی الاهلی مصر را ۲-۰ شکست داد و حالا در فینال می‌تواند با شکست تیگرس ۶ گانه کسب کند. بایرنی‌ها روز گذشته بواتنگ را هم از دست دادند زیرا او به دلیل مشکلات شخصی مجبور شد اردوی تیم را ترک کند و حالا مولر هم نمی‌تواند برای باواریایی‌ها بازی کند. باید دید با این وجود فلیک تیمش را به چه ترتیبی روانه بازی می‌کند.

1101