سرمربی آتالانتا پس از صعود به فینال جام حذفی: تقدیم به هواداران!

سرمربی آتالانتا پس از صعود به فینال جام حذفی: تقدیم به هواداران!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا پس از شکست برد در نیمه نهایی جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی پس از برد در نیمه نهایی جام حذفی به خبرنگاران گفت: رضایت زیادی دارم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم. افسوس ما این است که آن‌ها را کنارمان نداریم اما رسیدن به فینال خود نشانی بر استمرار روند ما است. این تیم در میان برترین‌های سری آ قرار دارد.

آتالانتا حالا دیدار مهم و سختی مقابل یوونتوس در جام حذفی دارد اما اگر برنده آن دیدار شود می‌تواند مهم‌ترین افتخار خود را کسب کند. گاسپرینی در این رابطه می‌گوید: بعد درباره فینال فکر می‌کنیم. همین حالا هم موفقیت زیادی کسب کرده‌ایم. باید مقابل تیم فوق العاده‌ای مانند یوونتوس بازی کنیم که دیدار سختی برای ما خواهد بود. حالا بازی‌های مهمی در پیش داریم. ابتدا باید میزبان رئال مادرید باشیم که یک رویداد مهم در برگامو است.

سرمربی آتالانتایی‌ها در ادامه افزود: هیچ وقت اعتماد به نفس‌مان را از دست ندادیم. با این نتایج توانستیم به استمرارمان ادامه دهیم. روز یکشنبه مقابل کالیاری قرار می‌گیریم و این دیدار سیزدهمین بازی در ۴۰ روز اخیرمان است. طبیعی است بالا و پایین داشته باشیم. انتظار بیشتر داشتن از این تیم برای من سخت است حتی اگر صحبت‌های زیادی درباره تیم شود. می‌خواهیم سعی کنیم بهترین نمایش‌مان را انجام دهیم.

1101